fredag 20 januari 2012

Danzo went to the hospital plus some reviews

Konnichiwa mina!

Hade magont mellan onsdag och torsdag natt, så jag bestämde mig för att åka in till akademiska på morgonen för att veta varför jag hade magont, det visade sig vara blindtarmsinflammation så jag fick operera bort den lila jäkeln. Just nu så är man hemma, det känns lite när man använder magmusklerna, speciellt när man hostar och skrattar.

Men nog med tråkigheter och vidare med lite reviews:

Har börjat kolla på fyra nya animeserier:;

Another
Brave 10
Natsume Yuujinchou Shi
Senki Zesshou Symphogear

Alla fyra är riktigt bra än så länge, finns bara 2 avsnitt av varje dock.
Natsume Yuujinchou Shi är tredje säsongen av Natsume Yuujinchou.

Har även börjat spela ett nytt mmorpg, Eligium, riktigt najs spel, har en lvl 17 druid som kan shapeshifta sig till en varulv =D och en panda fighter i lvl 7.
Vill ni testa Eligium så har jag 5st closed beta keys.

Det var allt för denna gång

Dewa Mata
ではまた
//
Danzo-sama









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar